duminică, 21 februarie 2010

inundatii zici?


nu putini sunt cei care ma critica pentru acest blog, in viziunea domniilor sale sunt nimic altceva decat un prost ori frustrat deranjant care ii agaseaza cu aberatii. Ca sa fiu sincer, nu prea vad cum dat fiind ca blogul asta e ceva personal, deloc impus, ba chiar foarte usor de evitat. Le-as sugera sa caute prostia si'n alta parte, multi vor gasi destula.

Ma rog, revenim la o realitate pe care nu mai tarziu de acum trei zile am trambitat-o ACI, inundatiile apocaliptice ce vor veni. Eu am zis cateva saptamani dar se pare ca dantuiala a si'nceput deja daca e sa ne luam dupa un titlu al unui ziar putin intarzaiat si totusi primul; Dupa ninsori, vin inundatiile. Ne spune o gasca de gazetari, mult mai comptenta fata cei platiti sa administreze, nu cataclismul asteptat (am presuspus ca cititorii mei de vaza cunosc faptul ca, cataclism este o schimbare brusca, neprevazuta si de mare intensitate a naturii iar aci avem de-a face cu ceva logic si facil de prezis) ci viiturile ce vor veni.

Pentru mine un sigur lucru e cert, nu va exista niciun vinovat.
O putem lua ca pe o particularitate a romaniei daca vreti.

editare ulterioara: alta stire

Niciun comentariu: