miercuri, 17 februarie 2010

ce mai tare stire


*cel putin de azi


deci, ce-mi vad ochii, ce-mi aud urechile, luati d-aci proba de tupeu: "Solomon: Elena Udrea este o femeie de cultură"


deci, concret, Antonie Solomon, primarul Craiovei si mandrul cetatean de onoare al comunei Goicea (chiar am avut curiozitatea sa caut pe net despre asta), scolit temeinic, paradoxal, in doar 8 ani ne spune ca Udrea Elena, nimeni alta decat tanti cu fraudele turistice, nevasta de vopsitor pe asfalt (nu artist ci tupeist), sugatoare de..idei din presedinti, nudista din Libertatea, mandra purtatoare de Louis Vuitton, vesnica telegrafista ori porumbel postas (remember biletelu`?), magnifica dantuitoare de hore turai ta, nonconformista devoratoare de bugete este un om de cultura.

Paler, Eliade si Cioran s-ar sinucide in grup daca ar mai trai si ar auzi-o si p-asta.

Pai, nea` Solomoane care tu, imbracat in trening rosu ne vorbesti noua despre cultura, termen pe care cu siguranta nu esti capabil a-l defini fara ajutorul vreunei secretare, lasa-ma sa-ti spun o cruda realitate; ţaţa asta nesimtita, Udrea ca sa ne fie clar, si-ar da un an din viata daca i s-ar permite sa rada de pe suprafata pamantului mioritic cateva muzee, teatre ori alte edificii pentru ca in loc, don` Cocos, barbat-su, sa poate fute zece linii albe pe asfalt pentru a usura soferii de bani cum dealtfel o face cu nerusinare mai prin toata tara cu ale sale parcari Dalli.

Noroc ca romanii habar n-au cine dracu e Eliade si de ce? Ori Cioran, nume ciudat si caterincos pentru mioritici. Paler trebuie sa fie fenomen meteorologic ori ceva de gen pentru multi, este?

bai nene..ce mi-as dori sa am si eu tupeul si prosteala astora!

Siti cum imi suna mie asta? E ca si cum Belzebut ar spune despre Satan ca e cel mai bun prieten al lui Isus.

Niciun comentariu: