marți, 23 decembrie 2008

Ne-am dat dracu


Recenta prostittutie politia din tara asta obosita nu m-a mirat deloc, era de inteles, ciolanul e al dracului de mare si de gustos.
OK..am vazut, am trait, am acceptat, stim cu totii, indiferent ce alegi rau va fi. Asa a fost in romania de pe vremea Regelui Carol I. Din acele vremuri timpurii (1914) romanii au de ales intre rau, foarte rau, extrem de rau si cel mai rau. Ce motiveaza acest popor sa aleaga varianta cea mai proasta niciodata n-am stiut si probabil n-am sa aflu. Dar mai rau ca azi...!
Ceausescu a fost o mangaiere suava pentru tara asta fata de cei ce tocmai au venit. Inteleg, democrati, sociali, ideologii, doctrine, minciuna, hotie, toate si-au dat mana azi.
Ce nu inteleg e cum suportam.

Pe scurt; hotii s-au instalat, hotii cei mari.

Adreian Videanu a ajuns ministru. Vai de noi! Astept bancnotele cu borduri pe ele sau ma astept chiar ca leul sa se numeasca bordur mai nou. Are cel putin patru ani sa faca schimbarile.

Elena Udrea, intruchiparea incompetentei si a mahalagismului politic a reusit, turismul e al sau. Printre poiectele sale se numara parcarile Dalli de pe autostrazi, din curtile oamenilor si defrisarea masiva de paduri cu scopul de a construi si mai multe parcari Dalli. O fi scos-o el Oprescu din Bucuresti dar acum toata tara e a ei.

Vasile Blaga la dezvoltare? Doamneee de ce noua, de ce tocmai noua?!? Suntem cel mai inapoiat popor din Europa, cel mai sarac si needucat iar Tu ne pui unu` d-asta sa ne "dezvolte"?

Radu Berceanu ne va transporta. Romani..d-abia acum vin autostrazile scumpe. Nu va pripiti, nu va bucurati. E vorba tot de autostrazi pe hartie.

Niciun comentariu: